söndag 12 oktober 2008

Middag, film och mys..

Gårdagen vart en riktigt mysig kväll.

Tjejerna i klassen retade mig hela dagen och jag blev lite smått nervös. Var det en Dejt?

Vi möttes upp vid halv åtta och gick mot hans lägenhet för att sedan gå ner på en restaurang. Gentleman som han är så bjöd han mig, även fast jag är fast besluten på att betala tillbaka! Hade trevligt, åt gott och pratade en massa. Dock var jag lite väl nyfiken på allt folk som sprang runt omkring överallt :P

Gick sedan tillbaka och tittade på lite filmer för att sedan gå ut på en nattpromenad innan vi skulle sova vid halv fem.

Vaknade till lite vid tio tiden men somnade om till tolv. Drog oss i sängen till ett tiden då jag kände att det var dags att dra sig hemåt och låta han göra sig i ordning för sin träning :)

Ringde min flicka på hemvägen som var lite orolig ifall jag hade överlevt eller inte ^^

Allt jag har att säga är, Tack för en trevlig och mysig kväll! =)

Och verkligen ett stort tack till alla mina underbara vänner som bryr sig om mig, jag älskar er! <3

Inga kommentarer: