söndag 12 oktober 2008

I'm back


Hemkommen precis från Haninge C. Blev klippning och kika lite i affärer. Blev väldigt nöjd med klippningen, så nöjd att jag tom. frågade vad frisören hette, hon var riktigt trevlig och duktig :)Hoppas bara att moster min inte läser detta nu ;P
Får se om det kommer in någon bild lite senare, har i alla fall lovat att ta en åt Timpa som ville se resultatet =)

Hittade en ursnygg jacka på Axelssons som jag blev helt förälskad i, men tyvärr hade de bara den i röd så jag får vänta någon dag och åka in till stan för att köpa en svart. Men känner lite i efterhand att jag ångrar mig att jag inte köpte den röda.
Var även förbi hos optikern och fick en tid i morgon innan skolan.

För tillfället tittar jag på hästhoppning och dricker cola(usch!) :)Om en timme är det One Tree Hill :D

Inga kommentarer: