söndag 12 oktober 2008

Livet är en schlager

Tittade igenom listan över filmer som kära bror har laddat ner och hittade med häpnad "Livet är en schlager". Och som jag älskar den! En evighet sen jag såg den också. Så med min middag vid tolv tiden satt jag på den och bara njöt. Den är så underbar, hela filmen. Upplägget, musiken, skådespelarna, ja allt! Jag älskar Helena Bergström, och tillsammans med Jonas Gardell som skrivit manuset så kan det väl ändå inte bli fel?

Och visst hjälper det att jag älskar schlager också ;)



Nu blir det allt sovdags, har vänt på dygnet vilket inte alls är bra. Timpa ville att jag inte skulle lägga mig vid halv fem, men det lyckades jag ju inte hålla hmm...

I morgon blir det att gå upp i hyffsad tid, ställt klockan på tio så att man kan ligga och dra sig lite i sängen. Kvart över elva ska jag och mamma åka och klippa oss och shoppa. Vi båda vill titta på jackor och sen lär man väl komma hem med något mer.

Godnatt!

Inga kommentarer: