tisdag 3 mars 2009

Tihi ^^

Ja jag mår något bättre just nu i alla fall. precis talat med mr tim och fördrivit tiden innan sängdags. jag fick ett extra stort leende när jag såg att jag hade fått sms från D, han skrev "tänker på dig" och man blev så fylld av glädje :)

idag började ju skolan igen. mediekommunikationen gick bra sen, blev lite avbrott för prat. men det känns rätt bra nu. hoppas man är påväg tillbaka nu.

var hemma vid 5 och tittade tv som man somnade till. vaknade inte upp förrän 8 så rätt trött var man. efter det har inte mycket hänt, tittat tv,ätit och suttit vid datorn.

nu ska jag se slutet av brothers & sisters sen ska jag följa timpas råd igen och sova tidigt =)

Sussa gott!

1 kommentar:

Madeleine sa...

Vi sysslar också lite med mediekommunikation nu, i Samhäll A. Rättså intressant :)
<3<3