tisdag 3 mars 2009

...

Jag bryr mig inte längre. jag sitter tyst. jag skiter i allt. jag är inte jag. jag är trött. - på allt detta!

Jag kom faktiskt upp idag, jag lyssnade på timpa som vanligt och stängde av allt efter vårt långa djupa samtal igår :) datorn,tvn, radion stängdes av. allt som var kvar var mitt ljus. det var ...skönt! kvart över 7 tog jag benen över sängen i morse o tvingade mig upp. men jag kände mig rätt utvilad och det var länge sen. visst jag ville bara lägga mig o sova igen men jag kom upp och gjorde i ordning mig.
Dock kom jag inte i tid i alla fall. det var banfel på t-banan, man kröp fram genom stan. så en halvtimme försenad ungefär blev man. men som sagt inte mitt fel denna gång..
vi började med naturkunskap där vi tittade på en naturfilm, om hur djur lever, med varann, på varann. tänk vad dessa små söta djur kan göra mot varann. men allt de gör är ju faktiskt att försöka överleva, det är naturligt.
Lunchen blev för min del tyst. jag känner mig inte det minsta pratglad. fick en god lunch i alla fall, min vanliga tunnbrödrulle med rostbiff o potatissallad ^^
just nu sitter jag nere vid datorerna och väntar på att mediekommunikationen ska börja. har precis haft ett snabbt samtal med Lennart min mentor. han är snäll och rolig :) jag ska lösa det här, på ett eller annat sätt. och han har jag vid min sida, det är skönt.

2 kommentarer:

Madeleine sa...

du har många vid din sida <3

Anonym sa...

Jag tänker inte ta bort den :)

Ja det är för länge sen :/ vi måste verkligen ses snart. Faktiskt! Och inte bara säga det, utan göra det med :) saknar dig ju!