onsdag 4 mars 2009

Ont

Jag vaknade. Jag somnade om.
Jag har ingen lust alls att gå till skolan. jag känner inte för att möta vissa människor. det gör bara ont, ont att veta vad de har sagt. förstår inte hur man kan vara så grym. förstår inte varför det ska vara så jäkla svårt att acceptera en för den som man är?!

idag har jag inte gjort speciellt mycket. suttit och tittat på mobiler o abonnemang och som vanligt har jag beslutsångest ^^ förmodligen ska pappa o jag fixa det i helgen :) på tal om beslutsångest och helgen så har jag ingen aning om vad jag ska göra. har fått en hel del förslag men vet inte om jag är sugen på det ena eller det andra. som jag sa till timpa så blir det nog att man blir hemma i alla fall... och nu fick jag en till grej att gå på.

Fredag:
- Utgång med Bella och de som kan
- Utgång och fira Taner
- Fest med Erik

Lördag:
- Bad, bowling o utgång med Mark (haha)
- Fest hos Juden med Anders, Jocke, m.m.

och förmodligen ska man träffa D någon dag också, jag vill träffa henne också (vill få ett slut på allt). mobilen ska fixas och jag måste plugga ...

Nu är nattsamtalet avklarat i alla fall, jag ska måla klart naglarna och somna till tv.n. får se om det blir någon skola, men känner jag så som jag gör nu så är det inte så troligt att jag finns där i morgon.

Natti

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Är det någonting som har hänt? :( <3 Puss

Anonym sa...

Bad och sånt med Mark, hahahaha! Jag kan inte sluta skratta, han är bra rolig, han. Eller ja, desperat kallar jag sånt beteende ^^