måndag 9 mars 2009

Helgen

Finns det något mysigare än att vakna upp bredvid den man tycker om, pussa på varann och dra sig till sista minut innan man måste gå upp? :)

Jag vaknade med allt det i morse. och det var så underbart =) vi låg o titta på film o myste hela kvällen/natten så vi sov ungefär 2 timmar i natt. trött är vad man är. blev big stan, reservior dogs :D, mumien o lite annat. dock får man aldrig se en hel film, för D ska ligga o pussa på en hela tiden ^^

Vad har hänt i helgen då? Hm ja ... i lördags var jag ju och köpte min nya mobil. gillar den mycket :) på kvällen tackade jag nej till alla evangemang och åt god middag, tittade på melodifestivalen o film med familjen i stället =)
igår söndag blev det att åka till phone house och fixa lite småsaker på mobilen. det tog bra med tid, men försäljarna var trevliga och hjälpte mig och under tiden pratade vi om Monday Bar kryssningar, hardstyle och annan musik =) kan ju säga att han blev förvånad när han såg min spel lista i mobilen^^ ingen som tror att jag lyssnar på sån musik :p
efter jag var klar med mobilen gjorde jag i ordning mig och åkte till D. vi tittade som sagt på film och hade mysigt :) blev även att jag sov där och sen åkte vi t-banan tillsammans. han skulle till jobbet och jag till skolan. så mysigt att ha en axel att luta sig mot o vila lite på vägen (:

Just nu sitter jag och väntar på att vi ska skriva Nationella Engelska B, blir skriftligt denna gång. vi börjar 10.30. men jag trodde vi började 9.00 så jag har varit här ett bra tag redan. är lite smått nervös inför provet men jag hoppas det blir ett ämne man kan skriva mycket om.

Wish me luck (=

Inga kommentarer: