lördag 7 mars 2009

Lördags godis



Efter ett väldans velande och enorm beslutsångest (som vanligt) så blev det denna W902 =) samt ... vänta ... COMVIQ :D äntligen!, säger jag bara. velandet var mest om vilket abonnemang jag skulle ha, försäljarna gjorde det inte lätt. pappa var inställd på Telenor och jag på Comviq. blir lite extra kostnader nu men det tar jag :) jag är nöjd i alla fall och pappa blev inte allt för besviken:p fick även lite annat i priset som 1 års försäkring, trådlöst headset, internetsurfning till mobilen (som att det skulle behövas).
Jag kommer fortsätta ha mitt gamla nummer och går över på Comviq den 16 mars, sen är det bara att smsa och ringa som tokar :D

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Ja, duscha är bäst. Hur lång tid man än tar på sig så är det alltid lika skönt. Hoppas att du blev väldigt nöjd med mobiltelefonen! Jag skulle också behöva en ny känner jag nu.. Ja det mesta är bra här annars. Lite skoltrött och så bara. Med dig också hoppas jag. Puss & kram älskar dig

Anonym sa...

Haha, på min födelsedag :D