tisdag 18 november 2008

Kvällen har väl varit en aning roande. Satt på MSN och snackade med alla vänner som vanligt då Emma får för sig att vi ska lägga till Timpa och Bella i konversationen. Shit, tog inte tre meningar innan man var inne på ett ämne, jag talar om sex! Men inte är jag förvånad, Emma och Timpa har samma sjuka humor! Jag försöker spela den där oskyldiga lilla flickan som aldrig gjort något. Gick ju inte så bra med tanke på vem som var med. Lär få höra ett och annat i morgon i skolan^^ Roligt att mina vänner går ihop med varandra i alla fall =)

Har precis pratat med herrn och haft nattsamtal. Ja, det är väl dags att erkänna att jag är ett litet sego och trögfattad ibland. Men jag har aldrig påstått att jag är perfekt ;P

Personen jag blockade, blockade jag upp igen. Jag brukar inte blocka folk, det känns så onödigt så därför låter jag personen vara kontaktbar. Vill personen mig något så vet den vart jag finns :)

Blev inte så mycket skolarbete gjort ikväll, det var jag alldeles för trött för så det är ett måste i morgon! I morgon blir det träning igen på idrotten :D Så nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen =)

Inga kommentarer: