tisdag 18 november 2008

Ge mig!

Såg precis att jag hade fått mail från "han" så var ju självklart tvungen att svara på det innan jag gick och la mig. Ååh han är verkligen min drömprins! Ge mig säger jag bara. Allt bara klickade mellan oss, sådär som det gör med få. Kommer ihåg hela kvällen och natten vi hade tillsammans. Hur han var en riktig gentleman och tog hand om mig och min kompis:) Vår lilla show på dansgolvet. Hur man bara låg och njöt av allt mys med varann... take me back!

Kanske drömmer man gott i natt och får ett nytt mail i morgon ^^

Sweet dreams!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj, nu blir man nyfiken här ;)

Sv: Haha, har tänkt på det ett tag men tänkte att du borde väl märka det eftersom du har bytt header fast haft samma text så nu tänkte jag säga till eftesom du inte sett det, tydligen :P
Men nu ser det bra ut ;)

Anonym sa...

Sv: Haha, jo jag vet det :P

Klart man måste säga till.
Jo, jag tycker den är fin (: