måndag 17 november 2008

HOME SWEET HOME

Äntligen är man hemma, hade noll ork eller lust att jobba idag så får kanske bli på onsdag. Jag var nära på att åka i alla fall, men har fått med mig mer skolarbeten hem så det får bli det som går först! Har två engelska uppgifter, en fotouppgift och historia arbete att göra den här veckan, hittills får jag väl tillägga.

Första jag gjorde när jag satt på datorn var att blocka personen. Känns inte konstigt än, men lär väl göra när personen loggar in. Tror dock inte ens personen kommer märka något. Men jag hoppas väl på att den gör det och skickar något sms eller något.

Skolan gick bra idag. Provet gick grymt bra! Engelskan var seg som vanligt, men Timpa ringde så pratade med han under rasten :) Komiskt nog såg jag han komma gåendes på lektionen när vi sitter och pratar om han hihi ^^

För tillfället tar jag det lite lugnt och tittar på One Tree Hill. Efter blir det att sätta sig med alla arbeten och hårdplugga. Skojsigt värre....

Inga kommentarer: