måndag 17 november 2008

At school

Då sitter man här i skolan igen. Pluggade inför TV provet på bussen och det känns faktiskt som att det kan gå helbra =) Håll tummarna för att jag åtminstone får VG^^

Satt även och skrev lite om ett ämne jag tänkt på väldigt länge, men det kommer väl upp någon gång, kanske senare idag eller någon annan dag....

Tankarna var många på bussen, en speciell tanke var om hur jag ska göra med en kompis. Ska jag ha kvar personen i mitt liv? Ska jag höra av mig? Är personen en riktig vän? Och framförallt, är personen värd min vänskap?

Jag vet vad många skulle svara på det här, men jag måste få tänka igenom allt. Få följa mitt hjärta! Men jag är glad att jag har så pass många som finns där och lyssnar, ni är guld värda!

Sju minuter kvar, konstigt nog känner jag mig inte det minsta nervös. Jag som ALLTID blir nervös inför ett prov och får mer eller mindre panik, får minnesluckor när jag sitter med provet. Men nu känns det ganska lugnt. Är det för att jag känner att jag kan det här eller för att jag inte tar ämnet seriöst?
Tänkte i alla fall gå dit om två minuter så jag kommer i tid och visar intresse :)

Önska mig lycka till! =)

Inga kommentarer: