måndag 10 november 2008

Hmm

Sitter hemma igen när jag borde vara i skolan. Varför? Sömnbrist igen =/
Så sjukt jobbigt! jag stängde av datorn vid 11 och pratade en stund med Tim för att sedan somna till ridningen på tvn. men icke det inte! :( låg, tänkte o vred mig i sängen till halv två då jag mer ger upp och tar fram datorn igen. blev kvar till ungefär tre illa nog, låg och vred på mig igen men till slut vid kanske fyra kunde jag somna in i drömmarnas land.

Gårdagen var lugn, var hemma o tittade på film o pratade en massa i telefon :) Blev Mamma Mia och Hemma bäst.
Timpa var smart nog att föreslå bio men när han kollade på klockan hade den redan slagit kvart i åtta så det blev lite sent. så det får bli i veckan i stället =)

För tillfället sitter jag i sängen och lyssnar på film musiken från Mamma Mia :D Ska strax ge mig på historia skrivningen och försöka börja lite på engelskan, är jag på humör kanske jag kan få in lite matte också :)

Inga kommentarer: