måndag 10 november 2008

Johanna = Duktig!

Jajamensan, idag har jag varit en duktig flicka :)

Har skrivit lite på historian så jag hoppas den blir klar till fredag. Men hjälp vad jag hatar den j*vla skrivningen, ej glad på Anders för tillfället....

Tittade på mitt älskade One Tree Hill och sedan begav jag mig utåt i stormen för en springtur.
Så grymt skönt, bara musiken,vägen och jag i ett!

Efter blev det ett skönt varmt bad med massa behandlingar. Målade naglarna också, denna gång i blått.

Kvällen har varit lugn med tv tittande, blev ett snabbt samtal också med timpa, han ville bara säga hej och se att jag levde (?) haha gulligt värre ;P

I morgon blir det att gå upp tidigt! Morgondagens träning får bli idrott om jag inte får något ryck på kvällen.

Nu blir det sovdags i alla fall, Godnatt!

Inga kommentarer: