lördag 8 november 2008

I just love it!

Har precis sagt hejdå till de sista gästerna som kommit för att fira mamma idag :) Som vanligt stannade Åsa,Micke och lilla Dennis en stund efter, men hela släkten från mammas sida har varit här =)
Vi har ätit mycket gott! Smörgåstårta,rostbiff,potatissallad och en massa tårta, känner mig ej nyttig för tillfället:p Men ibland får man synda sig lite gott ;)

Dennis var i full gång och hoppade runt överallt och lilla Jakob låg lugnt och stilla o sov :) Men nästa år lär det vara full rulle på de båda, då blir det roligt ;D Wiiie älskar såna roliga småbarn^^

Blev en massa bilder idag såklart (ingen tror något annat) så lägger upp en eller två här lite senare :)

Nu ska det inte dröja alltför länge tills vi träffar lilla Dennis med familj igen, vi ska ha mysig middag med övernattning någon helg =) Och en sak som jag blev så sjukt glad över är att vi kanske ska fira jul eller nyår tillsammans, det är något som jag verkligen skulle bli lycklig över!

Myskänsla på högsta nivå är det i mitt rum nu, jag har alltid älskat ljus och nu har jag faktiskt tagit upp ett till mitt rum och tänt :) Ska alldeles strax ner och titta på någon film med familjen =)

Inga kommentarer: