söndag 1 mars 2009

Ljusfest



Då var man hemkommen från Carros ljusfest :) ... eller ja jag var hemma vid 10 men men :p Det var riktigt trevligt och mysigt. en massa ljus med goda dofter. Vi började med lite spabehandling för händerna och hjälp vad lena och mjuka mina blev =) sen hade konsulten dukat upp en massa ljus på bordet och berättade en massa. sen blev det att beställa saker, jag beställde småljus som man kan ha i sitt rum :) dock hittade jag en hel del som var fint, men det känns som att det får vänta tills man skaffat eget och kan dekorera o så.. lite roligare då. till sist blev det semlor.

Äntligen fick man även träffa Snutte igen. Lika söt som alltid men lite tjockare ;p han är för underbar och jag vill fortfarande ha han. men han har det väldigt bra hos Carro med alla andra söta missar :)

Tackar vår värdinna Carro för en trevlig kväll och jag kommer gärna nästa gång :) Tack även Emelie för sin vänlighet :)

Var hemma som sagt vid 10. då blev det att äta lite god mat och titta film med mamma. pappa o bror är borta över natten på hockeymatch på gotland. avis! så det är bara vi tjejer hemma... vi tittade i alla fall på Rocksystrar. jag kan nästan se mig själv i framtiden när jag ser den filmen. ja jag är såklart Susan Sarandon då, om jag inte redan är där? men de flesta ser mig så i framtiden i alla fall.
Just nu sitter jag vid datorn, känns lite trist en lördagkväll såhär men ändå skönt. är faktiskt rätt trött också så ska försöka sova snart. sitter med ett ljus här vid min sida i alla fall och har lite myspys =)

Inga kommentarer: