torsdag 12 februari 2009

Torsdag

Kommunaltrafik, finns det något värre? Jag HATAR mornar då alla ska iväg till skolan, jobb, dagis etc. Folk blir så jäkla otrevliga, egoistiska o ska först fram. Tränger sig på tåget/bussen. Springer rakt framför en. Jag har även två av de jobbigaste hållplatserna, Gullmarsplan och Slussen, där ALLA ska på och av. Och alla ska ju såklart på just det tåget eller bussen som kommer, dessutom ska det alltid finnas någon som breder ut sig med sin jäkla tidning i stället för att en person ska kunna hålla i sig. Usch!

Jag kom upp i morse i alla fall, men inte var det lätt inte. Satt mig upp i sängen, lutade mig mot väggen o blundade några minuter. sen tänkte jag på vad timpa sa och tog tag i mig själv. Gjorde i iordning mig och såklart när man är påväg ut kommer Flinga och vill kela. Det går inte att motstå henne.

Sitter just nu i skolan på grafisk design och har precis pratat med timpa. han ringde på sin lunchrast när han skulle sova middag haha, kan man bli sötare ;p får se om han kommer förbi lite senare =) dock har jag inte med mig hans lilla present men men ... vi ska ju på bio snart ;)
Snart blir det lunch, något jag inte direkt ser fram emot. men borde äta, inte gjort det sen lunchen igår. men har man ingen aptit så har man inte...

Sedan blir det PoF och engelska. sen är kvällsplanerna lite osäkra just nu, dykt upp ett litet problem men vi får se, ska ta reda på lite mer hur det blir snart....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hatar också morgnar när man ska någonstans. Folk är verkligen otrevliga och tror att de äger allt, fast å andra sidan kanske man är likadan ibland ;)

Sv: Tack gumman, det behövs verkligen! Vill ha jobbet så får hoppas att det går bra (: