torsdag 12 februari 2009

Godnatter ..

Då var man tillbaka i skolan igen. Det kändes faktiskt riktigt skönt. mysigt hade vi som bella sa =)
Vi hade Grafisk Design hela dagen. Vi ska göra en reklamannons, vi har hela kursen på oss att jobba med det så jag ska försöka få det riktigt riktigt bra :)
Till lunchen blev det Masala, sjukt gott! Hände en liten komisk grej där nere. Jag står i kön och bakom mig märker jag att JOCKE (från Grönan) står. Panik! Vad är oddsen att han skulle vara där?? Har inte träffat människan på över 2 år och alltid dissat hans planer att ha en dejt. Jag försöker hålla mig borta tills han närmar sig mig och petar på mig, då var jag fast. Men han var faktiskt snyggare än vad jag trodde. Han ville ses efter skolan men det fick han ej :p

När jag väl var hemma vid halv 4 kelade jag galet mycket med min knäppa Flinga, hon var väldigt kelsjuk idag :) eller så var det bara jag som gav henne väldigt mycket tid idag ^^ blev lite tvtittande som jag somnade in till och jag vaknade inte förrän halv 7 igen.

Ikväll har jag duschat, så nu har man nyrakade ben :D målat naglarna, tittat på tv och haft roligt nattsamtal med timpa:) han ska nu få mig att gå upp på en gång och inte snoosa en massa. han säger att jag förstör min sömn o kropp då, så jag får väl lita på han som alltid =)

I morgon blir det skola, sen hem o göra i ordning mig för att sen sticka i väg på "möte". Det känns för tillfället väldigt bra, ska tänka igenom ordentligt i morgon vad jag vill få sagt så att inget glöms bort. Men jag hoppas allt blir bra, det är det bästa!

Men nu blir det sängen, klockan är alldeles för mycket och jag ska ju upp på en gång... hur det nu ska gå, men aa önska mig lycka till ^^


GRATTIS till Bella igen som blev 18 år idag <3 =)

Inga kommentarer: