torsdag 26 februari 2009

Mjaa..

Nej NEJ och åter NEEEEJ!!! Jag ska ju inte sitta och göra saker i photoshop på NATTEN när jag är TRÖTT... visst det känns bra till en början, uttråkad och kommit på småidéer men sen räcker inte tålamodet till och man bara slänger ihop något. jahapp nu har jag gjort det i alla fall, denna design får hålla någon dag tills jag orkar ta upp arbetet igen.
Idag blev det slappdag heeela dagen. inte rört en fena idag, inte gjort en minsta vettig sak, inte tränat heller. jag måste sluta skjuta upp saker nu, dom kommer inte försvinna om jag inte gör allt. men det är inte det roligaste att träna, plugga eller städa när man har mensvärk. Det positiva nu är att jag sitter vid min dator igen och kan lyssna på min musik. Aaah älskade Everlast :)
Börjar bli riktigt duktig på att hålla mig borta från allt sött nu, dock har jag skaffat ett annat beroende. knäckebröd. så sjukt gott! med varm mjölk såklart...

Men nej, nu börjar jag bli riktigt trött att jag på gränsen börjar flumma riktigt ordenligt. den sidan är det inte många som har sett, folk tror ju för tusan man är full .. ej bra det. så nu lägger jag ner allt för en god natts sömn :)

Natti natti

1 kommentar:

Madeleine sa...

Det är verkligen som du säger, du ÄR helt enkelt Miss Midnight :)<3