onsdag 21 januari 2009

STONE IN MY HAND

Kan aldrig sluta lyssna på Everlast, det är verkligen en artist som satt sig i hjärtat! Älskar hans röst. Dumma Tim som fått mig beroende :P

Dagen blev inte alls som planerat. Vaknade upp i morse av jobbigt ont i ryggen, inte skönt alls. Hade ingen lust alls att åka till skolan, så blev att somna om.

Timpa ringde och väckte mig vid halv 2, han hade beslutsångest och jag ska ju puscha han:) efter lite snack kände jag att det var dags för att pallra sig upp ur sängen. blev att äta lite frukost och bara njuta av tystheten, bara jag och katterna som tittade på fåglarna i solens sken (:

För tillfället sitter jag bara och latar mig framför datorn, FotoThomas och jag pratar om GC :D han var där för nån vecka sen så nu har han en massa att berätta för mig, vart allt ligger, vart man ska gå o inte o lite sånt :) har tom fått en karta haha :P de hade bott dit vi ska i 3 dagar, allt hade tydligen varit sjukt bra, lyxigt och fint :)

Ser det inte lite nice ut eller vad =)

Foto: apollo.se

Inga kommentarer: