onsdag 21 januari 2009

NYTT

Nu har jag tröttnat på min gamla design, höll förvånansvärt länge i alla fall. Men nu är jag ute efter något nytt, vet dock inte riktigt vad, har du något tips säg gärna till :)
Det får bli såhär nu i alla fall, jag är en väldigt rosa person som de flesta vet om (kolla mitt rum). Den här designen får det vara för tillfället i alla fall.

Just nu sitter jag och tittar på Sex and the city, är inte det minsta trött men det kommer väl snart hoppas jag. tidig morgon igen i morgon, med tanke på att det tar en timme till skolan så får man inte de där sovmorgnarna som man fick på FB =/
men det ska nog gå bra, börjar med Grafisk Design B i morgon, jag hoppas verkligen det blir en rolig kurs.

Nu ska jag njuta av hardstyle, bra att lyssna på när man ska försöka bli trött, inte!

Inga kommentarer: