torsdag 29 januari 2009

Somnar av uttråkning...

Känner inte den minsta mening med att sitta i skolan hela dagen.
Dagen började med att först ville söta Flinga kela precis innan man skulle gå så man fick vit päls på svarta byxor, kändes roligt... alla bussar var försenade, kanske pga snön som kommit tillbaka? kom i alla fall 40 min försent till skolan men det gjorde ju inte så mycket då vår lärare är sjuk. Jahapp inte fanns det mycket att göra så vi åt lunch vid 11, sen pratade jag med Hans medan de andra åkte hem. Själv får jag sitta här i min ensamhet och invänta nästa lektion som börjar 14.20, börjar verkligen tröttna på att sitta här nu, inga roligheter att läsa eller se.. borde kanske plugga lite, men alla saker är ju hemma dumt nog.

Men men som en kär vän sa till mig, man ska se allt positivt, right?!?! =)

Inga kommentarer: