torsdag 29 januari 2009

6 Oktober

Var inne på p3star för en gångsskull. En sida alla var inne på när man gick Natur, den enda som man kom in på för alla andra var spärrade haha.. men men det var en bra sida och jag har fått många vänner därifrån, riktiga och underbara såna! Min Madde och Eddie kommer bla därifrån :)
Var i alla fall som sagt inne där och kikade lite, till min besvikelse så hade många sagt upp sitt medlemskap =/ tråkigt! jag hade en del meddelanden att läsa så nu fick jag lite att göra. Men inte kommer jag ihåg hur jag mådde 6 oktober, men förmodligen mådde jag bra :) måste försöka bli lite aktiv igen^^

Nu blir det engelska snart, 14.20-16.30 sen blir det PoF 16.45-18.00, längtar redan! NOT!!

Höres senare! <^^* (ååh vad jag saknar detta!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Haha, jag vet ;)

Men som jag sagt till andra som är nyfikna; alla kommer nog få veta det tids nog ^^