lördag 6 december 2008

Ännu en dag har paserat, en dag till dag kommer aldrig tillbaka ...
Var duktig idag o var vaken vid halv 10. Inte med alltför mycket sömn tog jag mig upp o gjorde i ordning mig.

Tog bussen o tåget o mötte upp flickan min i Jakobsberg, sedan tog vi bussen o begav oss mot Ikea. Fanns en hel del där som man ville kika på. Var inte inne där alltför länge, gick snabbare än vad jag hade trott :p Blev lite mat o sen stack vi över till Elgiganten, en massa ge mig hitta man, speciellt min blivande telefon. En väldans förälskad i den är jag ^^

Var duktig o pluggade på hemvägen till mediekommunikationsprovet.

När jag var hemma tog jag äntligen tag och sydde fast knappen på min jacka. Så nu slipper jag frysa :)

Sitter för tillfället o lyssnar på Boppers, låtarna går om o om igen. Kan man tänka sig mig lyssna på The Boppers? Hur många vet ens vilka det är? Jag menar det är ju typ det ens mormor o morfar lyssnade på haha men de är så underbart sköna o coola =D

Vad händer ikväller då? Mja inte mycket, killarna är på hockey så bara jag o mamma hemma med katterna, skönt! Blir väl att se på finalen i stjärnor på is o kanske nån film eller så. sen måste jag verkligen måla om mina naglar, de får inte gå sönder mer :( borde vara lite duktig o plugga ännu mer ....
Val av gossedjur, blev Melvin till höger :)

Inga kommentarer: