söndag 7 december 2008

---> Love is a big scary animal <---

Sitter och lyssnar på underbara Belinda Carlisle. Börjar fundera på om jag kommer in i en period då jag lyssnar på gamla godingar?!? :) Att bara ligga på sängen och njuta av musik är en av de bästa sakerna som finns.

Var uppe ganska tidigt idag med, gick upp vid 12 då jag gick o la mig vid 5, gjorde i ordning mig i lugn o ro för att bege mig in till staden. Tittade runt lite o köpte en klänning. Så fin den är! Ibland får man vara en liten härmis^^ Sofia har en likadan, sålänge jag inte har den på hennes fest så är det lugnt =) Mamma o pappa betala och tyckte den var skitfin =D Får se om man kanske har den redan på Emmas fest:)

Sen jag kom hem har jag hunnit laga mat med pappa, fixat rummet, OTH o Gossip Girl. Senare blir det fika, dusch, plugg o kanske nån film =)

Inga kommentarer: