söndag 30 november 2008

HAPPY HAPPY =)

Denna dag har varit totalt tvärtom än den igår ...

Bella o Emma är hemma igen, woho! Saknat de som fan! Men nu är de hemma igen och vi ska ha skojsigt i skolan igen :) Lär få höra en hel del på måndag ....

Flickan min frågade först om jag ville följa med till Kista C med henne o titta på kläder o så, så jag stack dit o mötte upp henne. Hade roligt o fick prata ut med varann :) Sofia hittade en jättefin klänning, som jag vill ha på nyår haha ... men får försöka hitta nån annan :) Vi åt middag, fanns en massa att välja mellan men jag valde Chicken Taka Masala, så sjukt gott! (även där)

Vid halv 8 sa vi hejdå och åkte åt varsitt håll för att åka hemåt.

På tåget får jag sms från Timpa som undrar ifall vi ska ses. Så jag hoppar av tåget vid Centralen o väntar på han =)
Vid mycket beslutsångest mellan bio, bowling och biljard så besluta vi oss för att åka till Odenplan o spela biljard. Jag var ju dum o hade glömt mitt leg men kom in på mitt gamla, Timpa förklarar för vakten att vi inte ska dricka något o han släpper in mig för den här gången. det första vi gör efter att lämnat in våra jackor är att ställa oss i baren o beställa en varsinn dricka^^ kändes bra att timpa hade sett vakten bakom oss också haha
såklart var det kö för att spela, så gick o satt oss vid ett bord o vänta en stund. men det tog så lång tid att vi beslöt oss för att åka hemåt.
På tåget hemåt var jag sjukt trött o höll på att somna på hans axel, den är ju så skön... vi lyssnade musik precis som på bussen förut som han sa. gamla minnen, nya minnen :) jag vet en som kommer få skicka låtar i morgon ;)
skiljdes åt i slussen o jag åkte vidare hemåt. men blev lite snack på hemvägen också när han fick gå från forum mouhahaha

kom hem, satt mig vid datorn en stund o sen hade vi det där härliga nattsamtalet som vanligt =)
just nu sitter jag och tråkar, funderar på om man ska sätta på en film o somna till, är lite sugen på Grease! =) Kärlek!!!

I morgon blir det att hårdplugga, har så sjukt mycket saker att göra :/ icke roligt men det måste göras...

Tack mina underbara vänner för idag, Älskar er!

PussoKram

Inga kommentarer: