söndag 30 november 2008

The Day

Dagen har slutat med en trött johanna, två vrickade handleder, vänsterben uppskrapat och en vrikad högerfot. Låter kul? Nej, men resten av dagen har varit underbar :)

Jag var hos han, HAN! Jag var hemma hos personen jag trodde jag aldrig skulle se igen för två månader sen. Allt kändes så overkligt...

Han skickade fler sms i natt, han hade tråkigt och ville hellre mysa med en film med mig. Jag sa att det fick bli en annan gång med tanke på tiden. Han ringde mig på vägen hem och vi pratade i ungefär en timme om allt möjligt. Sedan blev det msn och han ville att jag skulle komma till han, klockan 6 på en söndagsmorgon. jag ville men det kändes för tidigt. Jag ville ha lite tid att göra i ordning mig och så, och han kunde sova lite.

Klockan åtta är jag klar, åker bussen som går vid nio och aldrig trodde jag att så många människor skulle vara vakna vid den tiden, fullt överallt!

Väl framme ringer jag o väcker han som jag skulle, han förklarar att jag ska gå till torget där han skulle möta upp mig. jag går dit, kommer till ett litet torg, ser ut som en galen turist som virrar runt vilse som jag var... till slut kommer han gåendes, där var han, hela jag blev fylld med glädje.
Vi gick hem till han, jag tar av mig skorna och följer med upp tills jag hör ett "hej", hans föräldrar såklart. går fram och hälsar och vi går sedan upp på hans rum. vi pratar lite och bestämmer oss för att sova. vi ligger o pratar, myser, pussas och har det allmänt trevligt. sover en liten stund.
bestämmer oss sedan för att gå upp och ta en liten promenad. vi går vid vattnet, jag ramlar såklart haha, vi går en mysig promenad o tittar på all julbelysning och skiljs åt med en kyss :)

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad mysigt :)