söndag 22 februari 2009

SnowStorm

God eftermiddag! Snön har inte slutat falla, det blir bara mer och mer ... känner hur vårvädret kommer längre och längre ifrån mig :( jag som ville ha den där vårsolen mot mina slutna ögon och njuta av musiken på bussen. nu är det bara vitt vitt o grått =/ jag har dessutom varit "snäll" och erbjudit mig att gå ut och handla. det blir att ta fram VINTERjackan. har inte använt den på hela vintern men nu ska den alltså fram...
Sitter för tillfället och tittar på hästhoppning på tvn och har precis avslutat ett samtal med timpa. Vi har fått nytt svenskt genombrott! Sjukt roligt :D Svante Johansson vann sin första världskuppsmästerskap idag. Och ett nytt spännande ekipage har man nu att följa :)
Blir alltså att ta sig fram i snöstormen för att handla lite, sen blir det OTH o GossipGirl, sen ska jag fortsätta med alla bilder. har en hel del kvar och jag hoppas innerligt att jag hittar mina italienbilder. men tror dom är borta för alltid :( kanske hittar några lite här o där men inte alla, tråkigt!

Höres senare =)

Inga kommentarer: