onsdag 7 januari 2009

Tisdag

Nu är det dags att sova, men tänkte berätta lite om dagen först.
Kom i säng väldigt sent, runt 7-8, Dennis var dock vaken tidigt o väckte en, den lilla sötnosen kan gå helt själv nu, så duktig :D Han sprang fram o tillbaka i mitt rum så gick inte så bra att sova :p
Alla slappade hela dagen, vi tittade på resor för i sommar, det jag trodde var något fyllesnack i midsomras är tydligen allvar. Får se om jag o Thomas följer med, kan vara skönt för mamma o pappa att resa bort utan oss också och jag o bror får vara hemma själva :)
När de hade åkt hem så blev det helt tyst :( jag gick o sov en stund till, sen har det bara blivit datorn och film resten av kvällen.
Men nu är jag ganska trött så tänkte försöka hoppa ner i sängen o vända tillbaka dygnet, igen.
I morgon blir det verkligen en massa som måste göras! Får göra det jag hinner med i alla fall...
Goodnight

Söta Dennis med sin vän Kotten :)

Inga kommentarer: