söndag 18 januari 2009

Den underbara rösten <3

Vaknade av att pappa kom in med Nina i telefon och babblar om att Jessica ville prata med mig. Så nu har jag suttit och snackat en massa med min flicka :) Helt underbart att ta igen en massa! Nu ska vi ha en massa skype dejter^^
Skulle verkligen vilja åka ner till henne och hälsa på, men tror inte jag hinner det med skola och allt o sen framförallt blir det nog lite för dyrt :( så jag får bara hoppas på att tiden går fort så hon kommer hem snart!

Nu är jag i alla fall på riktigt strålande humör, dock är jag fortfarande trött så funderar på att lägga mig i sängen o vila lite till...
Love you // Ruffsen

1 kommentar:

Madeleine sa...

DU skriver så bra Johanna. Förstår om du saknar henne. Du ska ju också iväg och vila dig snart. Vi får hoppas att tiden går fort nu :) <33