tisdag 6 januari 2009

Barndomsminnen =)


Såg en film som var en av mina favoriter som barn, Föräldrafällan. Evigheter sen jag såg den men idag gick den på tv. Har den även på film men har aldrig blivit av att se den, även om jag velat.
Har enormt många minnen till den här filmen;
Jag och Jessica såg på den ofta
Jag lärde mig engelska, ordet "You are welcome" = "Varsegod" lärde jag mig bl.a från den här filmen
Flickorna blev som mina idoler, jag ville ha likadan frisyr som de, dock passade det inte på mig:p jag ville tala engelska, ha likadant nagellack och lite småsaker
Kan replikerna än idag nästan helt utantill, får jag lite övning sätter dom sig igen ;P
Ibland får man ha barnasinnet, går det inte bara att älska denna film? :)
Är det inte lite häftigt att detta är en och samma person? :)

Inga kommentarer: