torsdag 4 december 2008

TIRED

Hjälp! Ord finns inte hur sjukt jäkla trött jag är .... har precis vaknat och funderar på att hoppa ner i sängen igen och verkligen sova lääänge till i morgon. Eller ta en dusch, bli lite pigg och plugga lite på bildanalysen. Måste i alla fall skicka in den, därför jag loggade in på datorn en stund.
Dagen har varit riktigt lång. Fick sällskap av Bella hela vägen idag =) Vi började med foto halv 9, gjorde typ ingenting, jag pluggade till provet. tog en lång lunch o åt favvo mat Chicken Taka Masala för att sedan ha idrott. gjorde inge spec, pluggade inför provet nästa vecka. sen var det matte som följdes av idrotts prov. gick väl ganska bra men jag är som jag är också, hatar att lämna in prov oavsett hur det gått. sen var det äntligen dags att bege sig hemåt. va hemma vid halv 6 o hamnade i sängen på en gång. somnat lite då o då o nu borde jag fixa uppgiften för att sova igen.

Godnatt!

Inga kommentarer: