måndag 15 december 2008

När man verkligen är peppad att simma ska ju såklart simhallen vara stängd. Suck! Aja, ingen idé att åka ner dit då... blir väl att sitta hemma o ta det lugnt om man inte tar en liten promenad i raskt tempo :)
Engelskan gick ju ehm riktigt bra idag, jag o louise satt o snacka konstant hela lektionen haha stackars lärare säger jag bara. jag fick en uppgift klar på 2 timmar ^^ här var vi duktiga. jo, tjena!
Sitter för tillfället o lyssnar på Celine Dion, hon har förmodligen en av de mäktigaste rösterna i musikens historia! Så sjukt underbar:)


Gubben, jag vet att det är svårt nu, men jag står bakom dig. vad som än händer kommer du alltid kunna komma till mig, det säger jag o menar till få. du är en av de viktigaste personerna i mitt liv. kommer aldrig glömma vad du gjort för mig. du känner mig innan o utantill. jag finns här, glöm aldrig det.

Inga kommentarer: