tisdag 30 december 2008

30 DECEMBER

Jahapp då är det bara en dag kvar på detta år ... tänka sig att efter i morgon ska man lära sig ett nytt år och säga 2009 i stället för 2008^^ Har ni tänkt på det? Jag brukar inte direkt märka någon skillnad att vi byter år så man fortsätter säga året innan. Kan vara likadant med skolan, man gick i 1an o sen byter man till 2an men fortsätter skriva 1a som vanligt på papprena.

Hur som helst, idag blev det shopping i stan. Jag åkte in lite senare än tänkt för att hinna prata lite med Jessica. Mötte upp Emma o henns syster Molly o tittade runt lite i affärer, dock hittade jag inget lockande och jag hatar att gå på readagar! Köpte i alla fall en ögonskugga jag tittat på ett tag, så nu har jag nog allt till i morgon. Åt lite och sedan gick vi och hälsade på Bella som jobbade =) Efter det blev det att åka hemåt.
La mig i sängen och tittade på tv och somnade till. nu är jag vaken igen, dricker lite cider, ser film och ska strax fixa naglarna :)

Inga kommentarer: