lördag 22 november 2008

Let it snow snow snow =D

"Det är snö ute!" sa Sofia till mig när vi alla tre hade vaknat. Såklart var jag sist upp haha men det är inte ovanligt ;P

Allt ute var vitt och täckt med snö =D Så sjukt fint och man fick det där leendet på läpparna =)

Sofia gjorde lunch till oss, Spaghetti, köttbullar med ravioli. Sofias specialare döpte jag den till^^ Gott var det i alla fall. Tittade på 2½ men och bara tog det lugnt :)

Timpa ringde igen, men han kunde inte höra mig medan jag kunde höra han. helt stört men ja det är väl ngt knäppt i Holland. så vi kommer inte höras förrän på måndag skulle jag tro... tråkigt men jag var ju också beredd på att vi inte skulle höras ngt i helgen. men jag hoppas verkligen han får sjukt roligt för det är han så värd! :)

Vi tjejer gjorde alla tjejsaker som sminka, fixa håret o så och vid fyra stack vi in mot stan där de skulle gå på bio och jag åkte hemåt.
Tack för det här älskling, det var precis vad jag/vi behövde! Love you! <3

Inga kommentarer: